BR.2023-080

Rustig, veilig en vertrouwd

Rust, veiligheid, begrip en acceptatie: op De Brug voelen kinderen zich gezien en gehoord en daardoor voelen ze zich thuis.

Een warme en liefdevolle leeromgeving waarin je kind zich kan ontwikkelen, dat is wat we op De Brug bieden. De lessen zijn overzichtelijk en duidelijk en daar hebben de kinderen baat bij. De leerkrachten zijn heel voorspelbaar en benadrukken steeds wat al goed gaat. Zo dagen ze de kinderen stapje voor stapje uit om te proberen of ze ook een iets moeilijkere opdracht aankunnen.

Rots & Water

Op De Brug werken we met het weerbaarheidsprogramma Rots & Water. Daarmee willen we onder meer de zelfreflectie en het zelfvertrouwen van de kinderen bevorderen. Door veel fysieke oefeningen leren ze hun eigen keuzes te maken, zich onafhankelijk op te stellen en met anderen samen te werken, te leven en te spelen.